czwartek, 21 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Czuję, że jeśli do rana nie opublikuję notki z tą zabawą, to zostanę zaproszona przez większość osób i nie będę miała kogo nominować ;) Oczywiście żartuję i chętnie przyłączę się do zabawy.


Oto zasady:
  • napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował, 
  • napisz o sobie siedem rzeczy,
  • nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała), 
  • napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Za zaproszenie do zabawy dziękuję aż dziesięciu osobom, a są to:

7 rzeczy o mnie:
1. Bardzo nie lubię słońca. Kiedy zaczyna mnie za bardzo przygrzewać, od razu uciekam do domu i nie wychodzę z niego, dopóki nie zniknie za drzewami. Trochę to koliduje z moim uwielbieniem pływania, ale czasem trzeba się poświęcać ;) 

2. Zanim założyłam tego bloga, miałam kilka o innej tematyce. Był pamiętnik, blog z ocenami, z grafiką. Na pomysł pisania recenzji wpadłam, gdy poszukiwałam jakiejś zwięzłej recenzji na lekcję, aby przetłumaczyć ją na język angielski i tak trafiłam na jeden z takich blogów. Do dziś zadziwia mnie, jak wiele osób czyta i recenzuje książki.

3. Podobno jestem bardzo cierpliwa. Gdy musiałam czekać na wyniki matur ponad miesiąc, nie sprawiało mi to problemu, w przeciwieństwie do mojej mamy ;) Tą cechę mogę zawdzięczać puzzlom, które namiętnie układam od dzieciństwa i wciąż nie mam dość. 

4. Mój gust muzyczny zmienia się z dnia na dzień. Gdy jakaś piosenka mi się spodoba, to nie potrafię przestać jej słuchać. Od razu wyszukuję innych piosenek danego zespołu i tak z szybkością światła zakochuję się w danym stylu. Zazwyczaj po kilku dniach odkrywam coś nowego i wszystko zaczyna się od nowa. 

5. Fascynuje mnie język francuski i bardzo chciałabym się go nauczyć. Liczę na to, że mi się to uda i to jak najszybciej.

6. Mam taki dziwny zwyczaj kolekcjonowania rzeczy niepotrzebnych. W moich szafach można znaleźć masę rzeczy z dzieciństwa, których nikomu nie pozwalam wyrzucić. 

7. Od dawna moje ściany zapełnione są plakatami, niektóre z nich mają kilka lat. I choć może jestem już na to 'za stara', to nie chcę ich zdejmować, bo pogrążę się w szarości moich ścian :)

Uff... Ciężko było nie powtarzać tych samych faktów z poprzedniej zabawy ;)
A teraz 16 blogów, które zapraszam do dalszej zabawy:

2. Rudzielec 
5. Meme
8. Kobra
11. Agata
15. Paula
16. Domi

Kolejność dodania jest zupełnie przypadkowa.
O nominacjach oczywiście powiadomię, a już jutro kolejna recenzja.

Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. Również nie lubię się opalać :) A co do cierpliwości, mi pozostaje tylko tego zazdrościć, bo jestem niecierpliwa jak mało kto..
    Dzięki za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię słońce, ale gdy leżę w bikini nad morzem, a nie umieram w dżinsach czekając po szkole na autobus :D

    Za nominację dziękuję, to już 3, ale udziału nie wezmę - bo to zabawa dla mnie identyczna jak poprzednia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim założyłam bloga z recenzjami prowadziłam bloga - pamiętnik, kiedyś bloga z opowiadaniem. Jednak po praktycznie rocznej nieobecności w sferze blogowej, powróciłam do tego świata, który wyjątkowo polubiłam. Także zadziwia mnie to, ile osób czyta książki i je recenzuje. Nie mamy az tak nieukulturalnionego społeczeństwa jak się wydaje. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje :) Niedługo dodam notkę na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię słońce tylko czasami, generalnie trochę mnie denerwuje prażeniem, ale jak się opalam to drażni mnie jak zachodzi np. za chmurami. Mimo tego, że miałam bloga to nie prowadziłam go, recenzje pokazywały się raz na krótki czas, i to tylko streszczenie, bez mojej opinii. Miło, że wzięłaś udział w zabawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwidoczniej dzielimy fascynację francuskim :). Mi również bardzo się podoba i chciałabym się go kiedyś nauczyć, ale jak na razie brakuje mi okazji :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację. ;)
    Też swego czasu fascynowałam się francuskim, a potem poszłam do liceum i mam 2h tygodniowo... Katorga, nienawidzę lekcji francuskiego i tego języka również.

    OdpowiedzUsuń
  8. ze słońcem mam dokładnie na odwrót, ale za to pod punktem 4 i 6 śmiało mogę się podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Mam taki dziwny zwyczaj kolekcjonowania rzeczy niepotrzebnych. W moich szafach można znaleźć masę rzeczy z dzieciństwa, których nikomu nie pozwalam wyrzucić. " - też tak mam ^^ I z francuskim również chcę się zapoznać ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja puzzli nie lubie :) lubie francuski , plakato nie mam. ;d malo podobieństw :D

    OdpowiedzUsuń