sobota, 23 października 2010

Pierwszy stosik


Postanowiłam co jakiś czas dodawać stosik, aby pochwalić się kolekcją (niekoniecznie własną, ale też wypożyczoną). Do każdej z zaprezentowanych książek postaram się napisać kilka słów.

* * *
Caroline Plaisted "Kłopoty z mamą" - Krótka historia o tym, jak choroba niespodziewanie zjawia się w zwykłej rodzinie i przewraca jej świat do góry nogami. Wypożyczona z biblioteki. Przeczytana i zrecenzowana TUTAJ

Franz Kafka "Proces" - Proces sądowy przedstawiony w absurdalny i groteskowy sposób. Lektura szkolna z opracowaniem, wypożyczona. Przeczytana i zrecenzowana TUTAJ

Irena Matuszkiewicz "Przeklęte, zaklęte" - Dzieje pewnej wielopokoleniowej rodziny, której życie utrudnia klątwa rzucona przez Cygankę. Barwnie i realistycznie opisane wydarzenia sięgają aż sto lat wstecz. Również wypożyczona. Przeczytana i zrecenzowana TUTAJ

Charles Martin "Umarli nie tańczą" - Dramatyczna historia szczęśliwego niegdyś małżeństwa, którego radość zostaje przyćmiona przez śmierć. Jestem w trakcie czytania, recenzja niebawem. Tak jak pozostałe - wypożyczona.

* * *
Na dziś to wszystkie książki, kolejną recenzję postaram się dodać jak najszybciej. Serdecznie zapraszam!


4 komentarze:

  1. Przypadły mi do gustu "Przeklęte, zaklęte" i "Umarli nie tańczą"- te książki wydają się być ciekawe :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także napisałam recenzję książki "Umarli nie tańczą" ;)) Książka rewelacyjna :D

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia może być ciekawa, nie pamiętam czy czytałam jej recenzje u Leny ;)

    Hmm, zobaczymy czy masz gust podobny do mnie. także dodam Cię do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dodanie do odwiedzanych. Czy dodać też Ciebie i informować o nn?
    [wasze-recenzje[

    OdpowiedzUsuń